نوشته شده توسط : یکتاو علی

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

     فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 





:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 176
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : 24 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/10/29/3 - - گفته است :
[قلب]*♥ یاسیـــــن ♥*♥*♥*♥* [قلب]



[قلب]*♥*♥ زیرآسمان ♥*♥*♥*♥* [قلب]



[قلب]♥*♥*♥ یاسیـــــن ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥ زیرآسمان ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥*♥ یاسیـــــن ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥*♥*♥ زیرآسمان ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥ یاسیـــــن ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥ زیرآسمان ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥* یاسیـــــن ♥♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥ زیرآسمان ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥*♥*♥ یاسیــــن ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥*♥*♥*♥ زیرآسمان ♥*♥*♥*♥*♥ [قلب]



[قلب]♥*♥*♥ یاسیــــن ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب] ♥*♥زیرآسمان ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]



[قلب]♥ یاسیــــن ♥*♥*♥*♥*♥[قلب]


/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/10/20/1 - - گفته است :
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____

/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/10/20/1 - - گفته است :
زیر و رو میشم هنوز از کمترین آشفتگیتم
خیلی دوست دارم بدونم من کجای زندگیتم
باز واسم درد دل کن من همه دنیامو میدم
واسه تکرار یه جمله که یه شب از تو شنیدم
من به تو نیاز دارم برگای تقویمو کندم
بذار با روزای روشن همه زخماتو ببندم
من به تو نیاز دارم تکیه کن به شونه ی من
هر جا دستامو بگیری میشه سقف خونه ی من
اگه باور کنم تقدیرو میمیرم
چقدر این لحظه های تلخ زیبائی
سکوتت بین ما فاصله میندازه
چطور برم سفر وقتی تو تنهائی


/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/10/19/0 - - گفته است :
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***__________ آپـم________***
_***_____________________***
__***__________ _________***
___***_________ ________***
____***_______________***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***

/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/10/19/0 - - گفته است :
@} ;-

/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/10/19/0 - - گفته است :
ازخودم غافلم اما به تو مي انديشم

شب كه مهتاب درايينه من مي رقصد

مي نشينم به تماشابه تومي انديشم

چيستي؟

خواب وخيالي؟

سفري؟

خاطره اي؟

كه دراين خلوت شبها به تومی انديشم.

/weblog/file/img/m.jpg
یاسین در تاریخ : 1389/10/19/0 - - گفته است :
ازخودم غافلم اما به تو مي انديشم
شب كه مهتاب درايينه من مي رقصد
مي نشينم به تماشابه تومي انديشم
چيستي؟
خواب وخيالي؟
سفري؟
خاطره اي؟
كه دراين خلوت شبها به تومی انديشم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: